Buon Vino Mini-Jet ...

Meldingen
Alles wissen

[Opgelost] Buon Vino Mini-Jet wijnfilter met pompje

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
19 Bekeken
(@scutec)
Eminent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Topic starter  

Twee stuks beschikbaar. Zie: https://brouwland.com/nl/platenfilters/1597-platenfilter-mini-jet.html voor beschrijving. Weinig gebruikt, met nog enkele nieuwe platenfilters in verpakking, slangen en koppelstukken.

Vraagprijs € 45,- per stuk, samen voor € 75,- inclusief losse onderdelen (slangen, koppelstukken, filterplaten)

Afhalen in Nederweert

Citeren
Onderwerp trefwoorden
(@peter_hertecanthotmail-com)
Active Member

Beste

Zijn dat volledige toestellen zoals de link naar brouwland geeft?

Peter

BeantwoordenCiteren
(@scutec)
Eminent Member
Topic starter  

Ik weet niet wat je precies met "volledige toestellen" bedoelt, maar completer kunnen ze volgens mij niet zijn. Ze zien er in ieder geval zo uit en zijn compleet met slangen, koppelstukjes om de slangen op de pomp aan te sluiten, filterplaten enz. Ze zijn beide werkend maar voor 1/10 van de nieuwprijs geef ik verder natuurlijk geen garantie of zo. Bovendien zijn onderdelen voorzover niet bij Brouwland toch bij de fabrikant in Canada te bestellen (heb ik eerder al de slangkoppelingen besteld, ging prima erg vriendelijk geholpen).

BeantwoordenCiteren
Active Member

Hallo

Ik wil beide willen kopen. Ik weet wel niet wanneer ik in Nederweert kan geraken? Verzending is geen optie zeker?

Peter 0032 479 29 12 01

BeantwoordenCiteren
(@scutec)
Eminent Member
Topic starter  

Geen optie is wat sterk uitgedrukt, maar ik ben zeker geen fan van opsturen. Tijdens verzending kan er van alles gebeuren en die bedrijven nemen daarvoor geen verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid. Een bedrijf kan dat risico wel nemen maar ik doe dat liever niet. Vanwege de staalplaten en zo hebben ze ook best wel wat gewicht dus zal verzenden ook al niet goedkoop zijn. Ze hoeven ook vandaag of morgen niet meteen weg. Alleen als ik ze langer vast moet houden moet ik wel een garantie hebben dat je ze ook ophaalt, zoals een aanbetaling. Van waar moet je komen?

BeantwoordenCiteren
Active Member

Ik ben van Asse tegen Brussel maar ik begrijp het dat het misschien ook wel duur zal worden om te verzenden Als je mij uw rekeningnummer doorstuurt zal ik de betaling onmiddellijk doen Ik laat je dan wel weten wanneer zal passen of langs te komen.

Peter Hertecant 

Peter_hertecant@hotmail.com 

00 32 479 29 12 01 

BeantwoordenCiteren

Aankomende evenementen

Deel: